maanantai 18. tammikuuta 2016

Enkeli-ilta

Hups heijaa, kuinkas aika taas onkaan hurahtanut.... Vuosi vaihtui ensimmäistä kertaa sisareni perheen kanssa vietettynä ja jouluna luonamme oli jälleen koko meidän iso perhe koolla ja tietenkin joulupukkikin kävi. Täytyy sanoa, että viime vuosi oli kyllä hurjaa menoa tunteiden ja terveyden saralla, mutta nyt näyttää siltä, että tämä vuosi alkaa paremmissa merkeissä.

Viime vuosi sairasteluineen tuntui vaikuttavan itseeni siten, että nämä henkiset asiat olivat todellakin taka-alalla, aika ajoin olin myös siellä enkelten sylissä. Eilen illalla kävin paikallisen meedion järjestämässä enkeli-illassa. Vastaavaan olen yhden kerran aiemmin osallistunut. Olen tämän meedion opissa käynyt Reiki I ja Enkelikurssin. Hänellä on todella vahva yhteys yläkertaan ja hän on siis näkijä ja meedio. Halusin kuulla häneltä/hänen kauttaan, mikä tarkoitus viime vuodella oli elämässäni.

Istunto aloitettiin kahvittelulla, jonka jälkeen teimme yhteisen maadoituksen ja suojaukset yllemme. Tämän jälkeen meedio alkoi kuuntelemaan yläkerran  viestejä. Mukanamme oli Arkkienkeli Rafael enkeleineen. Tällä kerralla kukaan ei saanut viestiä edesmenneiltä läheisiltään, mutta muuten enkelten antamana aiheena oli sopivasti terveys ja ravinto.

Osallistujat tuntuivat saavan oikein osuvia viestejä. Minulle meedio sanoi, että annan liiaksi toisille ja unohdan itseni. Hän sanoi, että minun pitää mennä treffeille itseni kanssa ja ottaa aikaa meditointiin yms. Ympärilläni on paljon ihmisiä, mutta he pärjäävät (kuulemma) hyvin myös ilman minun jatkuvaa läsnäoloani. Voi että, kuinka tuo osui ja upposi! Sitähän tämä elämäni on hyvin pitkälle ollut, perheemme on nykymittareiden mukaan iso ja minä todellakin olen "jumittunut" kotiin ja hoidan kotiamme ja perhettämme ja olen läsnä, välillä ylittäen omat voimavarani. Enkelit kuulemma jankuttivat meediolle niin kauan, että lupasin tutustua uudestaan itseeni :)

Meedio myös kysyi olinko minä reikiläisiä, kyllä olen siis käynyt Reiki I:sen. Hän kysyi olenko jatkamassa Reiki-opintoja ja ihan Masteriksi saakka? Tunnustin ajatuksen olevan takaraivossani ja haluan kouluttautua Reikihoitajana niin pitkälle kuin mahdollista. Illassa oli niin vahvat energiat, että itselläni kuumotti käsiä koko ajan. Tuntui, että pitäisi heti päästä "purkamaan" energiaa johonkin ihmiseen (hoitaen). Eräällä osanottajalla myös rannekello siirtyi itsestään  näyttämään ihan eri aikaa kuin oli....

Kysyin meediolta, että kun olen sairastellut niin paljon viime vuonna ja olen saanut lääkityksiä, niin koko vuosi on tuntunut aivan kuin olisin ollut "telakalla", en ole päässyt henkisellä polullani juurikaan eteenpäin ja tuntui, että entisetkin "kyvyt" olisivat kadonneet. Meedio kysyi yläkerrasta miksi näin on ja sain vastauksen, että sairastumisellani oli tarkoitus saada minut pysähtymään, minä menen kuulemma liian lujaa eteenpäin, minua opastettiin etenemään pikku askelin :) Ja kyllähän minulla oli se kova halu aloittaa yritystoiminta viime vuoden puolella, mutta esteitä asetettiin eteeni jatkuvasti. Aika ei siis ollut kypsä. Ja myönnän kiirehtiväni asioita ja menen ns. tukka putkella, rauhoittuminen ja keskittyminen itseeni ja sisimpääni on minulle todella vaikeata. Ja tätä totisesti minulle opetettiin viime vuonna. Nyt olen löytänyt omat rajani, joita kyllä olen jo tämän vuoden puolella koetellut. Mutta nyt tiedän, mitä ja kuinka paljon kestän (stressiä). Tiedän, että tarvitsen päivittäisen rauhoittumisajan, jolloin saan olla yksin ja olla omien ajatusteni kanssa tai kirjoitan tai luen. Jotenkin tiesin jo tuon saamani vastauksen yläkerralta, mutta kuitenkin halusin sen kuulla joltain muulta. Sanoinkin tilaisuudessa, että minun oppiläksyni tässä elämässä taitaa ollakin se, että opin tuntemaan itseni ja rajani ja ottamaan tilan tarvittaessa.

Ilta oli todella mielenkiintoinen ja oli mahtavaa kuunnella, mitä itse kullekkin yläkerrasta viestitettiin. Itselläni on aiheita pää täynnä, joista haluaisin kirjoittaa tänne blogiini ja myös kirjaksi asti. Toivon, että tämä vuosi antaa minulle mahdollisuuden kirjoittaa ja toivottavasti olen vihdoin myös kypsä ja valmis perustamaan oman hoitolan. Nyt en asiaa enää kiirehdi, mutta opiskelen asioita kaiken aikaa, jotta kun tuo lisärakennuksemme on valmis ja sijaislapsikuviot selvänä, niin sitten (ehkä) pystyn aloittamaan yrittämisen. Koen sen kuitenkin vetävän puoleensa, mutta lasten tilanteet vaikuttavat asiaan myöskin.

Minulta jäi loppuvuoden itselleni tekemien tulkintojen analysointi, joten sen taidan tehdä heti tähän putkeen omaksi postaukseksi ja tein jo itseasiassa tulkinnan itselleni tälle vuodelle, nyt käytin kolmea eri pakkaa; Tarotteja ja kahta erilaista enkelikorttipakkaa. Siitä sitten myöhemmin... Löysin myös erään aivan ihastuttavan tavan onnellisuuden oppimiseen, siitäkin sitten.... joskus...

Olen kiitollinen, että blogiani on edelleen luettu, vaikka tämä päivittäminen on ollut näin huonoa. Nyt en lupaa mitään, että kirjoittaisin säännöllisesti, mutta yritän parhaani, koska tämä on kuitenkin itselleni eräänlaista "terapiaa".


"Kun katsoo maailmaa enkelin silmin, 
niin nähdä voi sen kauneuden"

<3 Anne <3

Ei kommentteja: