tiistai 6. tammikuuta 2015

Tilinpäätös osa 2.

Tilinpäätös 2014, osa 2; henkisyys

Edellisessä bloggauksessa tein tilinpäätöksen sijaisperheemme toiminnasta viime vuonna ja nyt olisi aika pohtia mitä kaikkea henkisellä matkallani on tapahtunut viime vuoden 2014 aikana....

Henkisyyteni ja erityisesti kasvuni sillä saralla on mennyt viime vuoden aikana harppauksittain eteenpäin. Viime vuosi oli SE vuosi, kun aloin toden teolla kehittyä ja ennen kaikkea avauduin kaikelle henkisyydelle täysin.

Kävin vuoden alkupuoliskolla muutaman kerran paikallisen gurun järjestämissä enkeli-illoissa ja testailin omaa "näkökykyäni" eli painin sen asian kanssa, että onko niitä enkeleitä olemassa ja näenkö minä niitä mukamas oikeasti. Välillä oli siis edelleen epäilyksen aikojakin, mutta kummasti, aina kun minulle tulee epäileviä ajatuksia mieleen, enkelit näyttävät kaapin paikan! Paras kaapin paikan näyttäminen tapahtui jossain alkuvuoden aikana, jolloin olin jonkun aikaa ollut ajattelematta henkisyyttä ja elänyt ns. normaalia elämääni. Kirjastossa käydessäni tyttäreni kanssa katselin ihan muita kirjoja kuin "enkelihyllyä" ja juuri kun olimme lähdössä pois kirjastosta, niin tyttäreni huomasi kauempana esittelyhyllyssä juuri sellaisen kirjan, jota hän halusi mennä vielä katsomaan. Minä kävelin perässä ja miten on mahdollista, että juuri sen tyttäreni kirjan alla oli kauniissa rivissä etukannet esillä kolme enkelikirjaa ja juuri sellaiset kirjat, joita en ollut vielä lukenut!!! Tartuin siis kiltisti kirjoihin, lainasin ne ja luin ja sen jälkeen epäilykseni ovat hävinneet ja henkinen kasvuni lähti oikein urakalla käyntiin <3


Koulutuksia...

Suoritin Reiki 1 -kurssin helmikuussa. Olin siis jo paljon aiemmin tutustunut Reikiin ja huomannut omaavani automaattisesti ns. parantavat kädet. Käytin Reikiä lähinnä itseni hoitamiseen ja tuolloin myös läheisteni hoitamiseen. Tämä kuitenkin tietämättäni verotti omia voimiani rankallakin kädellä. Halusin käydä oikean kurssin, jotta ymmärtäisin Reikiä enemmän ja jotta saisin tarvittavat suojaukset itselleni, etten käyttäisi enää omaa energiaani toisten hoitamiseen vaan oikeata Reiki-energiaa. Tässä vuoden aikana olen huomannut parhaaksi nukuttamiskeinoksi Reikin ;) Miehelläni on nimittäin todella paha selkävaiva säteillen jalkapohjaan saakka ja hänen nukahtamisensa on kivun vuoksi äärimmäisen vaikeaa ja hankalaa. Yleensä iltaisin riittää kun laitan käden hänen ristiselkänsä päälle ja annan energian virrata, niin kipu laantuu ja kohta jo tuttu kuorsaus alkaa kuulumaan ;D

Keväällä kävin myös Enkelikurssin, jolla opin jälleen lisää enkeleistä ja niiden avulla hoitamisesta. Tuon koulutuksen aikana kokeilin myös ensimmäisen kerran kanavointia. Kirjoitimme kirjeen omalle enkelillemme ja kanavoimme vastauksen paperille. Tämä oli jälleen kerran mieltä räjäyttävä kokemus ja epäilevät ajatukset saivat taas lisää kyytiä. Oli aivan mieletöntä tuntea niin vahvasti oman enkelin energia ja se teksti mitä hänen kauttaan tuli.... Itse en sellaista olisi voinut kirjoittaa. Opin sen, että minussa onkin yllättävän paljon erilaisia puolia ja niitä tarvitsee vain kehittää. Kanavointi on mielenkiintoista ja olen sen jälkeenkin kanavoinut jonkun verran. Tätä puolta haluan kehittää lisää itsessäni.


Enkelipalloja ja henkioppaita...


Tiesin enkelipalloista eli orbeista ja siitä, että niitä on mahdollista saada kuviin digitaalikameralla. Milloinkaan kuviini ei vielä ollut tullut mitään "omituista", mutta tämäkin kanava aukeni minulle kevään aikana. Kuvasin tyttökissamme leikkauksen jälkeistä tokkurointia kännykkäkamerallani, kun yhtäkkiä kuvauksen loppupuolella kuvaan alkoi ilmestyä ohitse vilahtavia valkoisia palloja! Hämmästyin valtavasti ja innoissani tekstasin äidilleni, että nyt niitä alkoi tulla <3 Siitä lähtien videokuviini on tullut enkelipalloja ja muutaman kerran myös valokuviin. Tämä asia on kehittynyt tässä  vuoden aikana, sillä joulukuussa enkelit ovat "työntyneet" myös silloin kun alan tavallisesti valokuvata asioita. Eli aina kun laitan kännykän kameralle (riippuen selvästi myös tilanteesta), niin ohitse alkaa vilisemään palloja, nykyään myös värillisiä. Kuvaan he eivät ole jääneet, mutta kieltämättä häiritsevät kuvaamista, kun joutuu odottamaan, että "linssiluteet" menevät ensin edestä, että pääsen kuvaa ottamaan <3

Näkeminen muutenkin on muuttanut muotoaan loppuvuotta kohden. Olen alkanut näkemään niiden aiemmin kirjoittamieni "valopallojen" lisäksi syrjäsilmällä "jotain". Todella paljon tapahtuu juuri ja juuri näkökenttäni ulottuvilla tai sen rajamailla; jotain siellä vilahtaa hyvinkin usein - en tosin tiedä kuka tai mitä... Pelkään vielä jonkun verran ns. ihmishenkiä, heihin minulla ei olekaan yhteyttä (tässä vaiheessa onneksi), joten arvelen noidenkin vilausten olevan enkeleitä tai henkioppaitani. Tiedoksi, että siinä  videonpätkässä, jonka kuvasin heilurista, on nähtävissä orbeja loppupuolella.

Ensimmäiseen henkioppaaseeni sain yhteyden kesällä mökillämme. Luin juuri tuolloin Kaija Juurikkalan kirjaa, jossa oli neuvo, kuinka henkioppaisiin saa yhteyden. Minua oli jo tosi pitkään varsinkin iltaisin nukkumaan mennessä joku tai jokin kutittanut aina vasemmasta korvasta, olin ihmetellyt sitä jo tovin aikaa, kunnes kutittelijan sain selville eräänä kauniina kesäpäivänä mökillämme Kaijan kirjan neuvojen avulla. Taidan säästellä tämän aiheen johonkin tulevista bloggauksistani, sillä minulla on todella hassu henkiopas. Tämän jälkeen syksyn aikana olen saanut selville vielä kaksi henkiopasta, jotka molemmat vaativat kyllä mielikuvitukselta ymmärtämistä. Tällä hetkellä oppaani ovat hyvin rauhallisia, enkä ole heidän kanssaan päässyt vielä kertaakaan "puheyhteyteen", toivon pääseväni keskustelemaan vielä heidän kanssaan tai ainakin kanavoimaan heidän ajatuksiaan.

Kesällä sain myös eräänä yönä vahvan viestin enkeleiltä. He ilmoittivat minulle tulevan yritykseni nimen. Olin pohtinut energiahoitolayritystä jo Reiki-kurssista alkaen ja hahmotellut nimeäkin, mutta paras nimi tuli tuona erityisenä yönä <3 Toivon mukaan pääsen asiassa jo piakkoinkin etenemään....

Vuoteeni 2014 liittyy erittäin vahvasti myös terveyteni ja erityisesti täälläkin mainitsemani silmänpohjan turvotukseni. Sairauden vuoksi jouduin olemaan töistä pois lokakuusta alkaen joulukuun loppuun, mutta aivan selvästi universumi ohjaa minua tuollakin tavoin eteenpäin ja muutokseen (jälleen kerran). Jostakin vanhasta on luovuttava, jotta uutta voi tulla tilalle -sanonta pätee tähänkin erinomaisesti. Työsuhteeni ei jatkunut (kuten oletettavaa oli tuon sairasteluni vuoksi, vaikka se ei ole "virallinen" syy), joten nyt minulla on aukko tyhjänä työn suhteen ja se voisikin hyvin mahdollistaa tuon yrityksen aloittamisen.... Tosin siihen vaikuttaa vielä muutama muu seikka, mutta odotan kärsivällisesti...


 Entisiä elämiä...

 

Kesällä ilmoittauduin Regressiohoitaja-koulutukseen ja sen alkamista odotin malttamattomana. Regressiokoulutuksen parissa onkin sitten koko syksy kulunut. Koulutukseni päättyi juuri joulukuussa, todistusta vielä odottelen. Tekemäni harjoitushoidot näyttivät regression vahvuuden; meillä on ollut lukemattomia, lukemattomia elämia ja todella mielenkiintoisia vaiheita. Syksyllä myös Mindfulness on löytänyt elämääni, siitä olen lukenut paljon ja tulen kouluttautumaan aiheeseen lisää kun sen aika on.

Regressiolla oli itselleni äärimmäisen tärkeä merkitys ja siitä merkityksestä olen kirjoittanut jo ensimmäisestä bloggauksesta lähtien. Eli regressio näytti minulle sen, että voin näyttää julkisesti tämän "noituuteni" ja että elämäntehtäväni on tuoda valoa maailmaan <3 Hoidon ansiosta aloitin tämän blogin kirjoittamisen ja olen ÄÄRETTÖMÄN KIITOLLINEN KAIKILLE LUKIJOILLENI <3 En siis ikimaailmassa olisi voinut kuvitellakaan, että tätä lukevat muutkin kuin Facebook-kaverini. Kirjoituksiahan tulee ihan siihen tahtiin, kuin innostun ja koen, että minulla on jotain annettavaa, mutta siitä huolimatta sivuillani on käyty jo reippaasti yli 1000 kertaa! Ja lukijoita on KYMMENESTÄ ERI MAASTA, aivan U-S-K-O-M-A-T-O-N-T-A <3 SYDÄMELLINEN KIITOS TEILLE VALON MAAILMASTA KIINNOSTUNEILLE <3


Ja paljon lisää tietoa...

Henkisyyteen liittyviä kirjoja olen lukenut kuluneen vuoden aikana PALJON. Mielenkiintoisempia olen lisännyt ja lisään sitä mukaa kun sellaisia tulee, tuohon kirjalistaani.

Ensimmäisiksi enkelikorteiksi hankin nuo Parantavat enkelit, mutta ostin viime vuonna lisäksi Viestejä enkeleiltä-kortit, jotka olen omassa käytössäni huomannut parhaimmiksi. Tulkintoja opettelen tekemään itselleni ja läheisilleni jatkuvasti.




Lisäksi intouduin Tarot-maailmasta, joten ostin myös Tarot-kortit ja opaskirjan ja olen opetellut tekemään tulkintoja. Jospa voisin tarjota sekä enkeli- että Tarottulkintoja myös tulevaisuudessa <3




Näin kirjoitettuna huomaankin, että minullehan on tapahtunut valtavasti vuoden aikana! Kehitystä omalla polullani on tapahtunut todella paljon, vaikka välillä on tuntunut, että mitään ei tapahdu. Liian kiireinen siis olen, pitäisi vaan edelleen muistaa, että asiat tapahtuvat juuri silloin kuin niiden on tarkoituskin tapahtua, ei yhtään aiemmin eikä myöhemmin <3 Joten KIITOS ENKELIT OPASTUKSESTANNE HENKISYYDEN VUOTENANI 2014, ODOTAN MIELENKIINNOLLA TÄTÄ VUOTTA 2015 JA SITÄ, MITÄ KAIKKEA TULETTEKAAN OPETTAMAAN MINULLE <3 

KIITOS <3 <3 <3


Enkeliterveisin

Anne

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos blogistasi! :) Mukavaa kun oli tullut uusia kirjoituksia. Alunperin löysin blogiisi kun etsin sijaisperheenä toimimisesta tietoa, kun vielä henkisyysjutut siihen päälle, jäin seuraamaan. Monesti olen aikoinut kommentoida, mutta käyn täällä useimmiten puhelimella, niin sillä on niin hidasta kirjoittaa että usein on jäänyt. :)

Aloin avautua henkisille asioille v. 2013 kesällä/syksyllä ja siitä lähtien olen lukenut aika paljon henkisiä kirjoja, enkelikirjoja ym. ja kahlannut blogeja ja keskustelupalstoja läpi. Alkuun näin höyheniä, kun olin lukenut Lorna Byrnen kirjoja.
Jossain vaiheessa aloin tuntea jonkun kutittelevan päälakea, useimmiten oikealta puoleltani. Tunnen sitä silloin tällöin, mutta tuntuu että en saa sen syvemmäksi yhteyttä. Kerran näin ihan fyysisillä silmillä punaisen pallon ihan hetken aikaa, ihan ehkä silmänräpäyksen verran, luin silloin juuri enkelikirjoja ja olin niin hyvissä energioissa. :) Joku kävi tervehtimässä, en osaa sanoa mikä/kuka. :)

Takapakkiakin on tullut. Maadoittuminen ja hiljentyminen on välillä vaikeaa, kun maalliset asiat tahtoo viedä mukanaan ja negatiivisuus ottaa vallan. Toisaalta vähän pelkäänkin mennä syvemmälle henkisiin juttuihin. Että jos näenkin/kuulen/tunnen jotain enemmän. En liene vielä valmis siihen. Pitää hyväksyä sekin, että kaikki aikanaan. :)

Toivon että löytäisin ihmisen/ihmisiä, joiden kanssa keskustella näistä asioista lisää. Ystäville olen hieman avannut, mutta en siinä mittakaavassa mitä oikeasti ajattelen. Taistelen itseni kanssa siitä, että uskallanko kertoa näistä asioista, vaikka itse uskonkin niiden olevan tosia. Mieheni kyllä tietää. Haluaisin johonkin kursseille ja toivon että pääsisinkin jossain vaiheessa.

Viime vuosi oli itselleni hieman haasteellinen. Syksy töissä oli henkisesti haastavaa aikaa. Työ sitten päättyikin loppuvuodesta. Monta viikkoa on mennyt tässä matalalentoa siitä toipuessa että minusta ei ole mihinkään, mutta ajattelen että sekin oli tarpeen kokea. En sitä ehkä vielä näe. Mutta nyt on vapaata, ja aikaa panostaa taas itseensä ja henkisyyteen. Uusi vuosi tuntuu jotenkin ihanalta aloittaa puhtaalta pöydältä. Uskon tämän olevan hyvä vuosi! :) Kiitollisuusharjoitukset myös toimii itsellä, kun niitä vaan muistaa tehdä! :) Olo on hyvä ja mieli virkeä kun etsii niitä hyviä asioita, eikä kaivele huonoja. Minä olen hyvä just näin! :)

Kirjoituksesi regressioterapiasta kyllä kolahti myös. Haluaisin sitä ehdottomasti joskus kokeilla, mutta koen että ihan vielä ei ole aika. :)

Tulipa kirjoiteltua :) Kiitos vielä blogistasi! Ja ihanaa uutta vuotta 2015 sinulle!

-Sohvi

Anne kirjoitti...

Hei Sohvi!

Ihanaa, että olet "löytänyt" blogini <3 Tarkoitukseni olikin tosiaan kirjoitella enemmänkin sijaisperheen elämästä, mutta kummasti kirjoitusinspiraation iskiessä aiheeksi tulee nämä enkelijutut ;)

Sinä olet onnekas, kun olet saanut höyheniä eteesi <3 Minä olen kovasti aina enkeleiltä merkkejä toivoessani pyytänyt myös niitä höyheniä, mutta eiväthän he (enkelit) nyt semmoisiin pyyntöihin sorru :) Mutta jotenkin olen ajatellut koko matkani ajan, että juuri ne höyhenet on niitä täysin oikeita merkkejä. Enkelit ovat kuitenkin opettaneet minulle, että ei pidä kaavoihin kangistua ja on hyväksyttävä muutkin merkit! Silti odottelen, josko minäkin saisin ihan ikioman höyhenen joskus....

Varmasti tuohon "näkemiseen" vaikuttaa energiat, joissa kulloinkin on. Ihan selvästi itsellänikin on välillä kausia, jolloin tuntuu että en näe mitään ja sitten yhtäkkiä taas alan näkemään ja varmasti silloin olen ollut positiivisemmissa, ilon ja rakkauden energioissa. Noita valopalloja on tosi ihana nähdä, minulle näyttäytyy aika usein sininen pallo (Arkkienkeli Mikael) ja muutenkin tuntuu siltä, että Mikaelin energiat ovat vahvasti tällä hetkellä elämässäni mukana. Erityisestihän Mikael on suojautumisen enkeli ja minulla on myös välillä hankalaa muistaa tarpeellinen suojautuminen, sillä imen aivan älyttömästi toisten energioita itseeni. Ei tarvitse olla kuin jollain perheenjäsenellä vähänkään huonompi päivä, niin johan se tarttuu minuunkin :(

Kuten itsekin sanoit, niin kaikki aikanaan, eli kun olet lähtenyt tälle valon polulle, niin varmasti tulet näkemään/kokemaan tms. enemmänkin, mutta asiat tapahtuvat sitten kun olet valmis ne kohtaamaan. Niinkuin itsekin kirjoitin, niin minäkin vielä pelkään muita henkiä, enkä halua ainakaan vielä olla heidän kanssaan yhteyksissä... Ja muista ottaa tuo työn päättyminen uutena alkuna! Sinulle on ihan varmasti tulossa jotain parempaa, joka palvelee sinun korkeinta minääsi ja on sinulle paremmaksi <3 Voimia <3 Itsellänikin on kieltämättä ollut tarpeettomuuden tunteita jne., kun työputkeni yli kymmenen vuoden jälkeen yhtäkkiä loppui, vaikkakin osasin jo asiaa odottaa ja kieltämättä olin jo odottanutkin, että saisin jäädä kotiin sijaislasten kanssa. Eli varmaan ajatukseni ja toiveeni jäädä kotiin myös ohjasi tuohon työn päättymiseen, kuka tietää...

Mielelläni teen Sinulle joskus regressiohoidon/-hoitoja, kun olet siihen valmis ja minäkin olen siihen valmis :) Ja jos haluat jutella asioista enemmänkin, niin voit huoletta laittaa sähköpostia minulle <3 Vastaukseni saattavat välillä venähtää, mutta kyllä vastaan...

Ihanaa uutta vuotta sinullekin ja usko pois, että jotain parempaa on tulossa <3

Rakkaudella
-Anne-