lauantai 30. elokuuta 2014

Aika tulla kaapista ulos! 


En siis tunnusta tässä julkisesti seksuaalisen suuntautumiseni muuttumista heterosta joksikin muuksi :) Olen edelleen hetero ja onnellisesti naimisissa rakastamani miehen kanssa. M * U * T * T * A  juuuri NYT on aika tulla kaapista ulos sen tosiasian kanssa, että sydämeni kuuluu henkisille asioille ja ns. näkymättömälle maailmalle. Viimeisen vahvistuksen kaapista ulos tulemiselle sain tällä kuluneella viikolla. Sain hyvin voimakkaan kokemuksen kautta (josta bloggaan myöhemmin) varmuuden siitä, että minä voin vihdoin olla se miksi olen syntynyt. Minut myös ohjattiin tämän blogin aloittamiseen, jotta voin jakaa kaltaisilleni ja myös muille henkisistä asioista kiinnostuneille tätä omaa henkisen kasvuni polkua. 

Koen taivaallisen valon, enkelit ja rakkauden tärkeäksi omassa elämässäni ja haluan lähettää loppuelämäni ajan rakkautta ja valoa ympärilläni olevaan maailmaan ja ihmisiin. Olen erittäin herkkä, näen enkeleitä ja koen parantamisen ja hoitamisen käsilläni olevan hyvin vahvasti tulevaisuuteni. Tämä henkisyyteni ei ole uskonnollista laatua, vaikka uskonkin Jumalaan. Enkeleitä on joka uskonnossa ja he vain ovat, ei tarvitse olla uskonnollinen enkeleihin uskoakseen. Enkelit auttavat minua erilaisissa asioissa. Tosin unohdan vielä usein, että heiltä voi pyytää apua mihin vain. He antoivat minulle myös tämän blogini nimen sitä kysyessäni :D Harmi vain, että osoite tuolla nimellä oli varattu, joten osoitteessa nimi on nyt toisinpäin...


Uusi elämä


Olen koko ikäni kartellut henkisiä asioita, pelkäsin henkiä, kaikkea yliluonnollista jne. Olin hyvin "konkreettinen" ihminen, suljin pois itsessäni olevan luovuuden ja herkkyyden. Tämän kasvuni eri vaiheissa olen kyseenalaistanut enkeleiden olemassa olon useammankin kerran, mutta aina minulle näytetään, että älä viitsi! Toisaalta olin aina kokenut, että kaikki mitä minulle tapahtuu, tapahtuu koska niin pitääkin tapahtua. En koskaan ihmetellyt tai epäillyt elämäni kulkua. Aika ei ollut kuitenkaan aiemmin oikea muutokseeni. Mutta sitten tapahtui jotain. Minulla oli ollut lapsesta asti synnynnäinen sydänvika. Tilani oli ollut ihan ok, kunnes aivan yhtäkkiä kuntoni romahti ja jouduin sydänleikkaukseen toukokuussa vuonna 2006. Henkinen matkani ja kehittymiseni matkallani kohti valoa ja uutta elämää alkoi tuosta leikkauksesta.  

Ilman leikkausta en olisi nähnyt kolmen tyttäreni kasvua kohti kaunista aikuisuutta enkä olisi päässyt kokemaan sijaisäitinä olemista kolmelle sydämeni valloittaneelle nuorelle miehenalulle. Leikkauksen jälkeen ymmärsin pikkuhiljaa, että uraputkessa kiipeäminen ei ole minua varten, ei ainakaan jos se vaatii epäoikeudenmukaista kohtelua toisia kohtaan. Sydänongelmat eivät olleet ainoat sairausongelmani, vaan minut tuntevat tietävät, että tuon leikkaukseni jälkeen olen saanut koko liudan uusia, erilaisia oireita ja myös sairauksia. Koululääketiede ei ole pystynyt auttamaan minua niin kuin olisin odottanut, joten enkelit ohjasivat minut Reikin pariin noin kolme vuotta sitten.


Noita?


Eräänä iltana mieleeni muistui, että olin lainannut äidiltäni Reiki-kirjan. Etsin kirjan käsiini ja aloitin testin itselläni. Yllättäen huomasin käsissäni olevan jotain eriskummallista voimaa. Aina itseäni hoitaessani tunsin energiavirran ja näin voimakkaasti violettia väriä. Aloin käyttämään Reikiä ilman minkäänlaista koulutusta tai ohjausta itseeni ja läheisiini. Käsieni voima auttoi muita, mutta samalla itseltäni väheni energia. En ymmärtänyt asiaa silloin. Annoin omasta energiastani toisille. Tämän vuoden alussa käymäni Reikikurssi viritti käsieni voiman siten, että nyt pystyn hoitamaan muita ilman oman energiani häviämistä. Käytän hoidossa universaalia Reikienergiaa tai Enkelienergiaa. Tuosta Reikikokeilustani henkinen kehitykseni lähti sitten hurrrjaan vauhtiin.

Huomasin, että pystyn selvittämään asioita ja tapahtumia kiviheilurin avulla. Tutustuin kehossamme oleviin chakroihin ja huomasin, että heilurin avulla osaan ja pystyn puhdistamaan ja tasapainottamaan epätasapainossa olevia chakroja. Minua on myös ohjattu  kesästä lähtien tutustumaan regressiohoitoon ja parhaillaan suoritankin regressiohoitajan koulutusta. Regressio tarkoittaa palaamista entisiin elämiimme ja sieltä esiin nousevien asioiden avulla nykyisessä elämässämme vaikuttavien asioiden selvittämistä. Useimmat meistä nimittäin ovat eläneet useamminkin täällä Maan päällä. Suomalaiset ovat todella vanhoja sieluja. Regressiosta tulen kertomaan vielä paljon tulevissa postauksissani. Yrittäjyyteenhän minua on myöskin valmisteltu jo useamman vuoden ajan, mutta vihdoin koen sen oikean alan löytyneen elikkä tulevaisuudessa tulen tekemään näitä erilaisia hoitoja myös yrittäjänä.


Mitä jatkossa?


Aion siis kirjoitella aina silloin tällöin tänne blogiini erilaisista henkisiin asioihin liittyvistä asioista, ja mielessäni on jo monta, monta aihetta, joita haluan jakaa. Arvelen kirjoittelevani silloin tällöin tänne myös sijaisperheen iloista ja suruista sekä käsitöistä ja muusta mielenkiintoisesta.... Toki ymmärrän, että monille voi tulla yllätyksenä tämä "hörhöilyni" eikä voisi tämä asia vähempää kiinnostaa ja tulen varmaan saamaan kriittistäkin palautetta tulevista postauksista, mutta tämä Suomi pitää sisällään suuren, suuren määrän ihmisiä, jotka kokevat henkiset ja toisen ulottuvuuden asiat läheisiksi tai ovat kiinnostuneita näistä asioista. Tämä blogi on heille! 





Enkelten valoa elämääsi!

Anne

Ei kommentteja: